Heb je een elektrische step gekocht bij Hubo? Dan geniet je van een service na verkoop via onze leveranciers. De garantieperiode en service verschilt per leverancier. Hieronder zetten we alles voor jou op een rijtje.
Service na verkoop: Elektrische steps
Herstellingen binnen de garantie
Elektrische steps (Guardo)
- 2 jaar garantie
- Zorg ervoor dat je steeds je aankoopbewijs kan voorleggen (bv. de factuur of het kassaticket).
- Houd de originele verpakking steeds goed bij.
- Bij klachten of defecten kan je terecht in onze Hubo winkels.
Elektrische steps (Denver)
- 2 jaar garantie
- Zorg ervoor dat je steeds je aankoopbewijs kan voorleggen (bv. de factuur of het kassaticket)
- Houd de originele verpakking steeds goed bij.
- Bij klachten of defecten kan je terecht in onze Hubo winkels. Hier zal een herstelopdracht voor opgemaakt worden.
- Elektrische defecten onder garantie: batterij, controller / moederbord, motor, scherm, elektrische rem en adapter.
Elektrische steps (OKAI)
- 2 jaar garantie
- Zorg ervoor dat je steeds je aankoopbewijs kan voorleggen (bv. de factuur of het kassaticket)
- Houd de originele verpakking steeds goed bij.
- Bij klachten of defecten kan je terecht in onze Hubo winkels.
Elektrische steps (XIAOMI)
- 2 jaar garantie
- Zorg ervoor dat je steeds je aankoopbewijs kan voorleggen (bv. de factuur of het kassaticket)
- Houd de originele verpakking steeds goed bij.
- Bij klachten of defecten kan je terecht in onze Hubo winkels.
Herstellingen buiten de garantie
Is de garantie van je step verlopen? Geen nood! Ook dan kan je terecht bij Hubo voor herstellingen. Zo wordt jouw step terug tip top in orde.
Guardo Elektrische steps
- Onderdelen onderhevig aan slijtage vallen niet onder garantie. Bv. banden, ketting, remblokken,...
OKAI Elektrische steps
- Slijtageonderdelen zijn niet gegarandeerd (zie gebruikershandleiding van het product; bijv. kunststof kuipdelen, remsysteem, spatbord, voetsteun, handgrepen, rubberen wielen of banden, binnenbanden, velgen. ..)
Denver Elektrische steps
- Volgende delen vallen buiten garantie:
- Fysieke schade in het algemeen.
- Beschadigd beeldscherm (zichtbare zwarte markering wanneer het scherm is uitgeschakeld).
- Beschadigde reflectoren / verlichting.
- Beschadigde gas- / remdrukknoppen.
- Beschadigde adapter.
- Transport schade.
- Aandraaien van schroeven en bouten.
- Afstelling / onderhoud schijfremmen.
- Schade veroorzaakt door onvoldoende onderhoud of door klimatologische invloeden zoals normale verwering van lak, roest of chroomroest.
- Waterschade, valschade, drukschade, stootschade en schade na stunten.
- Slijtage van onderdelen (bijv. banden, lagers, kabels en remblokken) bij normaal gebruik, schade veroorzaakt door onvoldoende onderhoud of door klimatologische invloeden zoals normale verwering van lak, roest of chroomroest.
- Een niet herstelde of niet economisch te herstellen step kan ook retour gestuurd worden mits betaling van transportkosten.
XIAOMI Elektrische steps
- Volgende delen vallen buiten garantie:
- De Xiaomi-garantie dekt geen defecten en schade die het gevolg zijn van:
- Normale slijtage van de apparatuur of anderszins als gevolg van de normale veroudering van de apparatuur.
- Gebruik van het product anders dan op een normale en gebruikelijke manier.
- Demontage, reparatie, wijziging of modificatie uitgevoerd door iemand anders dan Xiaomi of een geautoriseerd servicecentrum.
- Verkeerd gebruik, misbruik, nalatigheid of een ongeluk, hoe dan ook veroorzaakt.
- Het onjuist testen, bedienen, onderhouden, installeren of wijzigen of modificeren van het product.
- Het morsen van voedsel of vloeistoffen, corrosie, roest, of het gebruik van een verkeerde voltage.
- Krassen op of beschadiging van plastic oppervlakken en alle andere uitwendig blootgestelde onderdelen als gevolg van normaal gebruik.
- Gebruik buiten het gebruik dat is toegestaan volgens de gebruikershandleiding van het Product.
- Deze Garantie geldt niet indien het serienummer of de garantiezegel op het product onleesbaar is, onleesbaar is gemaakt of is verwijderd.
- De Garantie is van toepassing op het Product zoals oorspronkelijk geleverd. De Garantie is niet van toepassing op software of andere apparatuur die eigendom is van Xiaomi of derden; u dient echter de licentieovereenkomst voor eindgebruikers, aparte garantieverklaring(en) en/of eventuele uitsluitingen die voor dergelijke zaken gelden of bedoeld zijn te gelden, te controleren.
- De Xiaomi-garantie dekt geen defecten en schade die het gevolg zijn van:
Wat te doen bij transportschade?
Heb je je step online besteld en wordt hij beschadigd geleverd? Neem dan onmiddellijk contact op met de leverancier (Guardo) of met een Hubo winkel (Denver).