De Witte levert zijn brievenbussen enkel naar Belgische adressen. Je wordt door de leverancier op voorhand gecontacteerd om een leverdag af te spreken.
BELANGRIJK!! In de mail met de leverdatum staat ook een instructiefilmpje, hoe de brievenbus uit te pakken. Dit dient door jou nageleefd te worden om eventuele schade te voorkomen.
Bij levering, dient er telkens iemand aanwezig te zijn om de goederen in ontvangst te nemen en te helpen bij het lossen van het pakket. Indien niemand aanwezig is zal de levering niet kunnen doorgaan.
Het opgegeven leveradres moet toegankelijk zijn voor zwaar verkeer (vrachtwagen met een breedte van 2m70, een hoogte van 4m20 en een lengte van 18m). Het pakket wordt tot de stoep geleverd, mits de bereikbaarheid hiervoor goed en verantwoord is.
Ben je toch niet thuis wanneer er wordt geleverd, zal de leverancier een nieuwe datum afspreken, tegen een vergoeding die door de klant moet betaald worden.
De verpakking van het product wordt niet door de leverancier teruggenomen. Je dient de geleverde goederen, bij inontvangstneming, te controleren op kwaliteit en aantal in aanwezigheid van de transporteur.
Zichtbare schade aan de verpakking en/of goederen dienen gedetailleerd genoteerd te worden op de afzendnota van de transporteur.
Eventuele onzichtbare schade en niet-conforme leveringen dienen binnen 3 dagen na ontvangst van goederen worden vermeld aan [email protected].
De foto’s kunnen afwijken van werkelijke uitzicht en zijn daarom niet bindend.