Uw bestelling wordt op het door u opgegeven adres afgeleverd. De levering vindt altijd plaats op werkdagen (ma t/m vrij) tussen 8.00 en 18.00 uur. De levering zal worden uitgevoerd door een externe pakketdienst of vervoerder.
Indien noodzakelijk zult u vooraf door ons per mail worden benaderd om een leverafspraak in te plannen. Dit geldt uitsluitend voor zendingen die niet via de pakketvervoerder verstuurd kunnen worden, zoals palletvervoer of pakketten die qua volume te groot zijn voor de pakketvervoerder en daarom ook door onze palletvervoerder afgeleverd dienen te worden. U ontvangt hiervoor een automatisch gegenereerde e-mail met daarin een link die u naar een webpagina leidt waarop u de door u gewenste afleverdatum kunt selecteren. Nadat uw voorkeursdatum in onze administratie is verwerkt, ontvangt u een automatische bevestiging met daarop de vastgelegde afleverdatum.
Om u zo goed als mogelijk te informeren over een nauwkeuriger tijdstip van afleveren op de afgesproken afleverdatum, ontvangt u van ons een email met daarin een Track & Trace link zodra uw zending ons magazijn heeft verlaten. Hierin staat de datum aangegeven waarop u uw zending mag verwachten en, indien beschikbaar, de bloktijd waarin de vervoerder bij u verwacht te zijn. Als de bloktijd op dat moment nog niet beschikbaar is dan komt dat omdat de ritplanning nog niet is gemaakt door de vervoerder en zult u op een later moment nogmaals moeten nakijken welke bloktijd voor u van toepassing is. Het is niet mogelijk om zelf een bloktijd te kiezen, de vervoerder bepaalt dit volledig zelf op basis van beschikbaarheid. Het is dan ook niet wenselijk om hierover contact met hen of ons op te nemen.