DOMO Spaaractie: Tot 60% korting op jouw favoriete producten

Spaar zegeltjes in je Hubo-winkel

Spaar voor korting op jouw favoriete DOMO producten met onze zegeltjes. Bij aankoopschijf van €10 in één van onze Hubo-winkels ontvang je aan de kassa 1 zegeltje voor je spaarkaart. Per 5 zegeltjes kan je 1 product naar keuze kopen aan een sterk verlaagde prijs.

Actie geldig van 21/10/2024 t.e.m. 31/12/2024.

Hoe deelnemen?

  1. Spaar zegels van 21/10/2024 t.e.m. 31/12/2024.
  2. Per aankoopschijf van €10 in je Hubo winkel ontvang je 1 zegel.
  3. Plak de zegels op je spaarkaart.
  4. Lever je spaarkaart met 5 zegels in en neem het product van jouw keuze mee tegen de verlaagde prijs.
DOMO spaaractie

Producten aan een verlaagde prijs

DOMO stofzuiger met zak
DOMO Robotstofzuiger
DOMO waterkoker
DOMO Koffiezet
DOMO broodrooster
DOMO inductiekookplaat
DOMO steengrill / raclette
DOMO friteuse
DOMO keukenrobot
DOMO elektrisch deken
DOMO keramische verwarming
DOMO keramische verwarming turbo
DOMO keramische statief verwarming

Actievoorwaarden

  • Aanbod geldig in alle Hubo winkels.
  • Actie niet geldig online.
  • Je ontvangt 1 spaarzegel per aankoopschijf van €10.
  • Spaarzegels worden uitgegeven van 21/10/2024 t.e.m. 31/12/2024.
  • Alleen spaarkaarten met het vereiste aantal zegels worden geaccepteerd.
    • 5 verzamelde stickers = 1 product kopen aan verlaagde prijs
    • 10 verzamelde stickers = 2 producten kopen aan verlaagde prijs
  • Spaarkaarten kunnen ingeleverd worden t.e.m. 12/01/2025.
  • Actie is geldig zolang de voorraad strekt.
  • Indien een artikel niet voorradig is, wordt de waarde van de zegel niet vergoed.
  • Losse spaarzegels en spaarkaarten met zegels kunnen niet worden ingewisseld voor een andere actie of geld.
  • Hubo kan verloren, beschadigde of gestolen spaarzegels en spaarkaarten niet vervangen.
  • Deze spaaractie geldt niet in combinatie met andere acties, kortingen of promoties.

Garantie

  • Alle producten worden gedekt door 2 jaar garantie die voldoet aan alle wettelijke voorschriften m.b.t. de garantie voor consumptiegoederen en consumentenrechten in België.
  • Mocht je problemen hebben met je toestel, neem dan contact op met je verkooppunt of rechtstreeks met de klantendienst van DOMO via [email protected]